Grand Prix Μπαχρειν: Vettel διχως αντιπαλο

Ένας όμορφος αγώνας με αρκετές μάχες πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Μπαχρέιν. Οι μάχες σε αυτόν τον αγώνα αφορούσαν σε όλες τις θέσεις, εκτός από την πρώτη. Εκεί, μπήκε σχεδόν από το ξεκίνημα του αγώνα ο Sebastian Vettel, οδήγησε πολύ γρήγορα και δίχως λάθη και μετέτρεψε την 4ο «μάχη» του πρωταθλήματος σε παράσταση για έναν ρόλο.

Ο Vettel αυτή τη φορά δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα με τα ελαστικά του, ενώ η τύχη ήταν με το μέρος του. Ο κυριότερος αντίπαλός του, ο Fernando Alonso είχε ένα καταστροφικό αγώνα και έμεινε πίσω από πολύ νωρίς, ο Niko Rosberg κατάφερε να τερματίσει 9ος παρ’ ότι ξεκίνησε πρώτος, ενώ ο Kimi Raikonen αν και έκανε πολύ καλό αγώνα, ξεκίνησε από την 8η θέση και ήταν αδύνατο να τον απειλήσει.

Η Red Bull κατάφερε σε αυτό τον αγώνα να παρουσιάσει ένα ταχύτατο μονοθέσιο και να πανηγυρίσει μια εύκολη νίκη με τον Sebastian Vettel. Ο έτερος πιλότος της ομάδας, Mark Webber, δεν βρέθηκε σε καλή μέρα και παρ’ ότι δεν αντιμετώπισε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα τερμάτισε έβδομος. Ακόμη κι έτσι όμως, η Αυστριακή ομάδα κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά της στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Η πιο πετυχημένη ομάδα στο Μπαχρέιν μάλλον ήταν η Lotus, που είδε και τους δυο οδηγούς της να ανεβαίνουν στο βάθρο, εκκινώντας μάλιστα από πολύ χαμηλά. Ο Kimi Raikonen τερμάτισε στην δεύτερη θέση παρόλο που ξεκίνησε 8ος, εκμεταλλευόμενος την ικανότητά του να μην φθείρει τα ελαστικά. Με αυτό τον τρόπο ένα ένα pit stop λιγότερο και οδηγώντας άψογα ανέβηκε εύκολα στο podium. Ο Romain Grosjean ήταν ένας από τους οδηγούς έκπληξη του αγώνα. Εκκίνηση από την 11η θέση, πολύ καλή οδήγηση, προσοχή στην κατάσταση των ελαστικών και επίθεση την κατάλληλη στιγμή. Οι 33 βαθμοί των δυο οδηγών φέρνουν πλέον τη Lotus στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Η Mercedes μάλλον απογοήτευσε και πάλι, αν και θα πρέπει να συνηθίσουμε το γεγονός πως τα μονοθέσιά της μπορούν να είναι ανταγωνιστικά στις κατατακτήριες δοκιμές, όχι όμως και σε ρυθμό αγώνα. Ο Niko Rosberg είχε πολύ κακή απόδοση και «χαράμισε» την 1η θέση της εκκίνησης. Είναι χαρακτηριστικό πως τερμάτισε μόλις 9ος μετά κόπων και βασάνων, ενώ ταυτόχρονα δεν αντιμετώπισε κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Αντίθετα ο Lewis Hamilton έκανε έναν συμπαθητικό αγώνα, τερματίζοντας στην 5η θέση. Με δεδομένο πως ο Βρετανός ξεκίνησε 9ος και τη δυναμική του μονοθεσίου του, θεωρείται ικανοποιητικό αποτέλεσμα.

Στη Ferrari θα θέλουν να ξεχάσουν… από χθες τον σημερινό αγώνα-καταστροφή. Ο Fernando Alonso αντιμετώπισε πρόβλημα με την πίσω πτέρυγα μόλις στον 9ο γύρο του αγώνα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μπει δυο φορές στα pits και να τρέξει στη συνέχεια χωρίς DRS, ξεκινώντας από τη 18η θέση. Με αυτά τα δεδομένα η 8η θέση που πήρε αποτελεί ένα μικρό θαύμα. Η αλήθεια είναι ότι με εξαίρεση τον Sebastian Vettel που βρισκόταν σε «δικό» του αγώνα, ο Alonso πραγματοποίησε ίσως την καλύτερη εμφάνιση από τους υπόλοιπους πιλότους. Ο Felipe Massa θύμισε τον κακό εαυτό του των τελευταίων χρόνων. Αντιμετώπισε πολλές ατυχίες (κλαταρίσματα, μπροστινή πτέρυγα κλπ), όμως έδειξε να έχει παραδοθεί στη μοίρα του. Μια εντελώς διαφορετική συμπεριφορά δηλαδή από αυτή του teammate του, που έδειξε διατεθειμένος να αντιμετωπίσει θεούς και δαίμονες για να τερματίσει στην βαθμολογούμενη 10άδα.

Στη McLaren φάνηκαν επιτέλους λίγα χαμόγελα. Αυτή τη φορά ήταν ο Sergio Perez που έδωσε την αφορμή, καθώς ήταν η πρώτη φορά φέτος που ο Μεξικανός στάθηκε στο ύψος του. Βεβαίως η μαχητικότητά του ήταν σε αρκετές περιπτώσεις υπερβολική κι «κινδύνεψε» να συγκρουστεί αρκετές φορές με τον ομόσταυλό του, όμως η εικόνα του ήταν σίγουρα ενθαρρυντική και η 6η θέση μια καλή επιβράβευση. Ο Jenson Button δεν τα πήγε όσο καλά θα ήθελε και περιορίστηκε στην 10η θέση. Ο Βρετανός πιλότος πραγματοποίησε 4 (!) pit stop, κάτι που είναι πρωτόγνωρο για τον ίδιο. Στην αρχή του αγώνα η μάχη του με τον Perez τον ανάγκασε να μην «προστατέψει» τα ελαστικά του όσο θα ήθελε και το αποτέλεσμα ήταν αναπόφευκτο. Ο Button διαμαρτυρήθηκε πολλές φορές για τη συμπεριφορά του teammate του, όμως και η δική του είναι ελαφρώς «περίεργη»: σε όλους τους αγώνες της χρονιάς έχουμε δει τον Βρετανό να παραχωρεί χωρίς ιδιαίτερη μάχη τη θέση του, όταν πρόκειται για αντίπαλους πιλότους. Σήμερα όμως στην κυριολεξία «σκύλιασε», καθώς πίσω του βρισκόταν ο Perez. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα η συμπεριφορά του ήταν στα όρια της νομιμότητας, καθώς αλλάζοντας συνεχώς γραμμή δεν άφηνε ούτε τον ελάχιστο χώρο που όφειλε.

Από τις υπόλοιπες ομάδες ξεχώρισε φυσικά η εντυπωσιακή επίδοση του Paul Di Resta. Ο πιλότος της Force India παρουσίασε μια ωριμότητα που είναι ασύμβατη με το νεαρό της ηλικίας του. Οδήγησε προσεκτικά, πρόσεξε τα ελαστικά του, έκανε ένα pit stop λιγότερο και τερμάτισε 4ος, στην καλύτερη επίδοση της καριέρας του. Η Force India γενικά παρουσιάστηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστική, οι ατυχίες όμως του έτερου πιλότου της δεν της επέτρεψαν να φύγει από το Μπαχρέιν με περισσότερους βαθμούς.

Αποτελέσματα

1.Sebastian Vettel Red Bull
2.Kimi Raikonen Lotus
3.Romain Grosjean Lotus
4.Paul Di Resta Force India
5.Lewis Hamilton Mercendes
6.Sergio Perez McLaren
7.Mark Webber Red Bull
8.Fernando Alonso Ferrari
9.Niko Rosberg Mercedes
10.Jenson Button McLaren
11.Paston Maldonado Williams
12.Niko Hulkenberg Sauber
13.Andrian Sutil Force India
14.Valtteri Bottas Williams
15.Felipe Massa Ferrari
16.Daniel Ricciardo Toro Rosso
17.Charles Pic Caterham
18.Esteban Gutierrez Sauber
19.Jules Bianchi Marussia
20.Max Chilton Marussia
21.Giedo van der Garde Caterham

Εγκατέλειψε

Jean-Eric Vergne Toro Rosso

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1.Sebastian Vettel 77
2.Kimi Raikonen 67
3.Lewis Hamilton 50
4.Fernando Alonso 47
5.Mark Webber 32
6.Felipe Massa 30
7.Romain Grosjean 26
8.Paul Di Resta 20
9.Niko Rosberg 14
10.Jenson Button 13
11.Sergio Perez 10
12.Andrian Sutil 9
13.Daniel Ricciardo 6
14.Niko Hulkenberg 5
15.Jean-Eric Vergne 1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ


1.Red Bull 109
2.Lotus 93
3.Ferrari 77
4.Mercedes 64
5.Force India 26
6.McLaren 23
7.Toro Rosso 7
8.Sauber 5

Σχολιάστε..

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s